Ψηφιακό μάρκετινγκ – Γιατί αξίζει να το τολμήσετε (100%)
Ψηφιακό μάρκετινγκ – Γιατί αξίζει να το τολμήσετε (100%)
- Τα σωστά κανάλια για την επιχείρησή σας
- Αποτελεσματικά κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ
- Πόσα κανάλια digital marketing να επιλέξετε
- Γιατί να απευθυνθείτε σε ένα digital marketing agency
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Το ψηφιακό μάρκετινγκ αφορά στη σύνδεση μεταξύ επιχειρήσεων/brand και των δυνητικών πελατών τους, την κατάλληλη στιγμή, στο κατάλληλο πλαίσιο. Δεν αφορά μόνο το να έχει κανείς μια ιστοσελίδα ή να δημιουργεί διαφημίσεις. Υπάρχουν διαφορετικοί τύποι marketing που διενεργούνται μέσω διαφορετικών καναλιών.
Τα σωστά κανάλια για την επιχείρησή σας
Το ψηφιακό μάρκετινγκ περιλαμβάνει τύπους όπως: το email marketing, το social media marketing, το content marketing κ.ά. Στο παρόν άρθρο, θα αναφερθούμε εν συντομία σε ορισμένους τύπους ψηφιακού μάρκετινγκ και στα κανάλια τους.
Tips για έξυπνες επιλογές
1. Καθορίστε τους στόχους σας
Εξετάστε όλα τα δεδομένα. Ίσως θέλετε να αυξήσετε τα leads σας που αργότερα θα μετατραπούν σε πελάτες σας (email & content marketing θα σας φανούν χρήσιμα). Ή ίσως θέλετε να επεκτείνετε το brand awareness σας (social media marketing). Να θυμάστε → οι στόχοι σας πρέπει να είναι SMART: Specific, Measurable, Attainable, Relevant & Timely.
2. Γνωρίστε το κοινό-στόχο σας
Λογικά έχετε ήδη καταλήξει σε ένα κοινό-στόχο στο οποίο απευθύνεστε. Τώρα ήρθε η ώρα να το γνωρίσετε καλύτερα. Είναι σημαντικό να ανακαλύψετε πώς περνά το χρόνο του διαδικτυακά, ποια κανάλια χρησιμοποιεί πιο συχνά, αλλά και τι ενδιαφέροντα έχει.
Αν θέλετε πχ να δώσετε έμφαση στα social media, έχετε κατά νου τα εξής:
- Στο Facebook το μεγαλύτερο δημογραφικό group είναι οι άντρες 25-34.
- Στο Instagram το 1% των χρηστών είναι ηλικίας 25-34, ενώ το 29.9%, 18-24.
- Στο LinkedIn η ηλικιακή ομάδα που αγγίζει το 60% είναι οι 25-34.
3. Ακολουθήστε τους ανταγωνιστές σας
Παρακολουθήστε που επενδύουν για το δικό τους ψηφιακό μάρκετινγκ και ακολουθήστε το παράδειγμά τους, εφόσον είναι επιτυχημένοι. Εναλλακτικά, δώσετε βάση σε κανάλια που εκείνοι δεν χρησιμοποιούν πολύ.
Αποτελεσματικά κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ
1. Social media marketing
Το marketing στα social media είναι αναγκαίο. Σκεφτείτε μόνο ότι το 2023, υπολογίζεται ότι 4,9 δισεκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως χρησιμοποιούσαν τα social media και ο αριθμός συνεχώς αυξάνεται. Μέσω των social media μπορείτε να συνδεθείτε με το κοινό σας και να αυξήσετε αλληλεπίδραση/απήχηση.
2. Content marketing (SEO & SEM)
Το content marketing συμβάλλει στην αύξηση του traffic, του brand awareness και του authority σας στον τομέα σας. Ουσιαστικά, οι καταναλωτές αναζητούν πληροφορίες, online, σχετικά με προϊόντα/υπηρεσίες που θέλουν. Το περιεχόμενό σας θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις αναζητήσεις αυτές.
Κανάλια μέσω των οποίων εφαρμόζεται το content marketing είναι: βίντεο, blog posts, eBooks κλπ. Σε περίπτωση που δεν έχετε ήδη, δημιουργήστε μία ιστοσελίδα για την επιχείρησή σας, εμπλουτισμένη με καλής ποιότητας περιεχόμενο.
Προκειμένου να έχετε μακροχρόνια και ποιοτικά αποτελέσματα, επενδύστε στο SEO. Πρόκειται για τεχνικές που θα βελτιστοποιήσουν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, προκειμένου να εμφανίζεται πιο ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (αύξηση organic traffic).
Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να κρατήσετε το κοινό σας engaged. Μέσω αυτού, η επαφή με τους πελάτες γίνεται στο προσωπικό τους inbox. Δημιουργήστε προσωποποιημένο περιεχόμενο, χτίζοντας βαθύτερες σχέσεις με το κοινό σας.
Πόσα κανάλια digital marketing να επιλέξετε
Σίγουρα δεν θα πρέπει να περιοριστείτε σε έναν μόνο κανάλι marketing. Χρειάζεστε πολλαπλά κανάλια, αφού το κοινό σας χρησιμοποιεί πολλαπλά κανάλια. Έτσι, αυξάνετε τις πιθανότητες για περισσότερο visibility, μεγαλύτερο engagement με τους καταναλωτές, στα κανάλια που προτιμούν εκείνοι.
Επιλέξτε τα κανάλια που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της επιχείρησής σας και επαναχρησιμοποιείστε περιεχόμενο από το ένα στο άλλο (αντίστοιχα προσαρμοσμένο) ώστε να δημιουργήσετε μια ενιαία εικόνα για το brand σας.
Γιατί να απευθυνθείτε σε ένα digital marketing agency
Ένα agency που ασχολείται με το ψηφιακό μάρκετινγκ, έχοντας συνδυάσει τις κατάλληλες γνώσεις και τεχνολογίες, προσφέρει ολοκληρωμένες και καινοτόμες υπηρεσίες που καλύπτουν κάθε είδους ανάγκη για την εξέλιξη και την αποδοτικότητα της επιχείρησής σας.
Ένα τέτοιο agency μέσω των υπηρεσιών του, είναι σε θέση να χρησιμοποιεί τα κατάλληλα ψηφιακά εργαλεία, για να πετύχει τους εμπορικούς στόχους σας.
Μπορείτε μόνοι σας να κάνετε τη δουλεία ενός Digital Marketing Agency;
Η απάντηση είναι ΟΧΙ. Σε καμία περίπτωση! Πολλοί από εσάς ίσως σκέφτεστε: “Ok, μπορώ και μόνος μου”.
3+1 λόγοι που αποδεικνύουν ότι αυτό ΔΕΝ ισχύει
- Οι μέθοδοι και οι τεχνικές αλλάζουν συνεχώς και δεν γίνεται να είστε το ίδιο updated όσο ένα agency που αυτή είναι η δουλειά του.
- Φυσικά, ούτε στο εικαστικό κομμάτι μπορείτε να είστε το ίδιο skilled. Η ποιότητα των γραφικών πρέπει να είναι επαγγελματική και να συμβαδίζει με τις τάσεις.
- Ο ήδη υπάρχων ανταγωνισμός είναι τεράστιος και το επίπεδο υψηλό. Είναι δύσκολο να ανταποκριθείτε σε αυτές τις απαιτήσεις, χωρίς βοήθεια.
- Δύσκολα θα διαθέτετε άρτια κατάρτιση τόσο σε στρατηγικές μάρκετινγκ όσο και σε τεχνολογικές γνώσεις.
Το να εμπιστευτείτε τις υπηρεσίες ενός digital marketing agency είναι μια κίνηση που δεν θα μετανιώσετε, αφού μια ολοκληρωμένη διαφημιστική προσέγγιση από ειδικούς, θα σας φέρει πιο γρήγορα και αποδοτικά κοντά στους στόχους σας.
Διαθέτετε και εσείς μια επιχείρηση και σκέφτεστε να επενδύσετε στο ψηφιακό μάρκετινγκ; Το σίγουρο είναι ότι αξίζει και με το παραπάνω. Επικοινωνήστε μαζί μας σχετικά. Θα χαρούμε να βοηθήσουμε!