gr en
-
1 min read

3+1 Λόγοι που η ελλιπής υποστήριξη eshop – σας κοστίζει –

Έχετε eshop αλλά χάνετε χρήματα;

Ξέρετε πόσο δύσκολο είναι να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο eshop. Χρειάζεται όραμα, σκληρή δουλειά και διαρκής επένδυση. Όμως, το έργο δεν τελειώνει με το ‘Go Live’. Πολλές φορές, μικρές παραλείψεις στην υποστήριξη eshop, μπορούν να σας κοστίσουν ακριβά, χωρίς καν να το αντιληφθείτε.

Eshop support

Η υποστήριξη του ηλεκτρονικού σας καταστήματος δεν είναι πολυτέλεια. Είναι απαραίτητη για να διασφαλίσετε ότι κάθε € που επενδύετε επιστρέφει πολλαπλάσιο.

Το να έχετε ένα eshop είναι μόνο η αρχή. Η υποστήριξη του ηλεκτρονικού σας καταστήματος δεν αποτελεί πολυτέλεια, αλλά μια απαραίτητη επένδυση για τη συνεχή ανάπτυξή του. Κάθε € που επενδύετε στην τεχνική υποστήριξη, στις αναβαθμίσεις και στη βελτιστοποίηση, εξασφαλίζει ότι το eshop σας λειτουργεί απρόσκοπτα, παραμένει ασφαλές και προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία στους πελάτες σας. Με αυτόν τον τρόπο, διασφαλίζετε ότι η αρχική σας επένδυση επιστρέφει πολλαπλάσια, μετατρέποντας τους επισκέπτες σε πιστούς πελάτες και το brand σας σε ηγέτη της αγοράς.

4 λόγοι που μια κακή υποστήριξη σας κοστίζει:

  • Λείπουν περιγραφές προϊόντων: Πόσο εύκολο είναι να πείσετε έναν πελάτη για ένα προϊόν που δεν μπορεί να δει ή να αγγίξει; Η περιεκτική περιγραφή είναι το κλειδί. Όταν δεν υπάρχει, ο πελάτης διστάζει να προχωρήσει σε αγορά. Επιπλέον, οι ελλιπείς περιγραφές επηρεάζουν αρνητικά την κατάταξη στη Google.
  • Οι φωτογραφίες των προϊόντων είναι κακής ποιότητας: Η φωτογραφία είναι το Α και το Ω. Μία ακατάλληλα φωτισμένη ή μικρής ανάλυσης φωτογραφία μπορεί να αποθαρρύνει τον πελάτη και να υπονομεύσει την αξιοπιστία του καταστήματός σας. Ακόμα και αν η τιμή είναι ελκυστική…
  • Δεν γνωρίζετε τη συμπεριφορά των πελατών σας: Πόσοι επισκέπτες μπήκαν στο καλάθι και δεν ολοκλήρωσαν την αγορά; Γιατί; Μία επαγγελματική υποστήριξη eshop χρησιμοποιεί εξειδικευμένα εργαλεία για να κατανοήσει τη συμπεριφορά των χρηστών. Ένα pop up που δεν λειτουργεί σωστά ή μια προβληματική φόρμα επικοινωνίας μπορεί να είναι αρκετά για να χάσετε χρήματα.
  • Δεν εκμεταλλεύεστε σωστά τις τηλεφωνικές παραγγελίες: Ένα σημαντικό ποσοστό πελατών προτιμά την τηλεφωνική παραγγελία. Αν το άτομο που απαντά δεν είναι εκπαιδευμένο στην πώληση, δεν γνωρίζει καλά τα προϊόντα ή δεν μπορεί να προτείνει εναλλακτικές σε περίπτωση έλλειψης, τότε απλά χάνετε ένα μεγάλο μέρος των δυνητικών σας πωλήσεων.

Για να είναι ένα eshop πραγματικά αποδοτικό, χρειάζεται συνεχή φροντίδα και υποστήριξη. Γι’ αυτό, στο γραφείο μας δεν σταματάμε στην παράδοση του έργου. Προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες υποστήριξης, διασφαλίζοντας την απρόσκοπτη λειτουργία του, την ασφάλεια των δεδομένων και την ταχύτητα φόρτωσης. Επενδύοντας στη σωστή υποστήριξη, εξασφαλίζετε ότι το ψηφιακό σας κατάστημα θα παραμείνει πάντα ανταγωνιστικό και έτοιμο να μετατρέψει κάθε επισκέπτη σε πιστό πελάτη.

Στην DESIGNOUS, αναλαμβάνουμε το eshop support.


Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να συζητήσουμε τις ανάγκες σας!

Χρειάζεστε κι εσείς τις υπηρεσίες μας;

Στείλτε αίτημα για συνεργασία!

    Press to go back to top
    Η μέγιστη ικανοποίηση των πελατών μας φαίνεται στις αξιολογήσεις τους
    Συμπληρώσατε 2 λεπτά περιήγησης.
    Βρήκατε αυτό που αναζητούσατε;
    Μπορούμε να βοηθήσουμε!