gr en
-
1 min read

Responsive σχεδιασμός λογοτύπου: Τι είναι και γιατί τον χρειάζεστε

Περιεχόμενο 

Ορισμός

Το responsive λογότυπο είναι ένα λογότυπο που προσαρμόζεται δυναμικά σε διάφορες διαστάσεις, διατηρώντας την αναγνωρισιμότητά του και εξασφαλίζοντας ομοιογένεια και αποτελεσματική προβολή.

Το responsive λογότυπο προσαρμόζεται δυναμικά σε διάφορες συσκευές/πλατφόρμες, όπως υπολογιστές, τάμπλετ και κινητά τηλέφωνα, διατηρώντας την αισθητική και τη σαφήνεια του. Δεν πρόκειται απλώς για μια τεχνική λεπτομέρεια, αλλά για μια στρατηγική επένδυση στην επικοινωνία.

Το λογότυπό σας είναι η ναυαρχίδα της επικοινωνίας σας. Η ευελιξία του responsive λογότυπου ενισχύει την αναγνωρισιμότητα του brand και συνεισφέρει στη διαμόρφωση μιας ενιαίας, σύγχρονης εικόνας.

Είναι λοιπόν απαραίτητο να δημιουργήσετε παραλλαγές του λογότυπου σας, προκειμένου να παρέχετε ποιοτική προβολή.

Είναι σημαντικό να έχετε ένα responsive λογότυπο, καθώς αυτό σας εξασφαλίζει:
• διαχρονικότητα
• ευελιξία
• αναγνωρισιμότητα

Είτε εκτυπώνετε το logo σας σε διαφημιστικά φυλλάδια, σε συσκευασίες προϊόντων, σε επαγγελματική κάρτα, είτε το χρησιμοποιείτε ως εικονίδιο στους λογαριασμούς σας στα social, θέλετε να είναι ευέλικτο και αξιοποιήσιμο σε διαφορετικές καταστάσεις.

» Αυτό ονομάζεται responsive logo design.

To do

Δημιουργήστε πολλαπλές εκδοχές του λογοτύπου σας.

Σκεφτείτε τη θέση και το μέγεθος του logo. Συχνά είναι προτιμότερο να δημιουργείτε πολλές διαφορετικές προσαρμοστικές εκδόσεις του λογοτύπου, ώστε να προβλέψετε και τις μικρότερες τοποθετήσεις.

Τυπική έκδοση

Η τυπική έκδοση είναι η πιο διάσημη έκδοση λογοτύπου, αυτή που βλέπετε παντού γύρω σας. Είναι απλώς το σύμβολο και η επωνυμία.

Ένα slogan μπορεί επίσης να εμφανίζεται σε ορισμένες περιπτώσεις.

Να θυμάστε: “Less is more”. Επιδιώξτε την απλότητα ελαχιστοποιώντας στοιχεία.

Asset 26

Οριζόντια έκδοση

Η οριζόντια έκδοση αντιστοιχεί στο λογότυπο που ενσωματώνεται στο site. Το λογότυπο βρίσκεται στα αριστερά, ακολουθούμενο από το εμπορικό σήμα στα δεξιά.

Απλό και αποτελεσματικό, σας επιτρέπει να εμφανίζετε το λογότυπό σας σε οριζόντια μορφή. Ιδανικό για την ενσωμάτωσή του σε επιστολόχαρτα ή σε Facebook Ads.

Asset 25

Combact έκδοση

Αυτή η έκδοση του responsive λογοτύπου είναι η καταλληλότερη για την εμφάνιση του συμβόλου της εταιρείας σας σε μικρό τετράγωνο σχήμα. Αυτό το λογότυπο χρησιμοποιείται συχνά ως βάση για τη δημιουργία ενός favicon σε ένα site.

Το λογότυπο favicon εμφανίζεται στο site σας στην καρτέλα του προγράμματος περιήγησής σας αλλά και στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google (μόνο στην έκδοση για κινητά).

Βελτιώστε την ορατότητα του λογοτύπου
Όσο πιο μικρό το logo σας, τόσο πιο δυσανάγνωστο.

Είναι απαραίτητο το λογότυπό σας να προσαρμόζεται σε όλες τις πιθανές καταστάσεις. Το όνομα της εταιρείας σας δεν πρέπει να είναι πολύ λεπτό. Αναφορικά με την τυπογραφία τώρα, πρέπει να βρείτε τη σωστή ισορροπία μεταξύ μιας bold ή λεπτής γραμματοσειράς.

Asset 24

*Αν ψάχνετε για ευανάγνωστες γραμματοσειρές, check το εργαλείο Google Γραμματοσειρές, όπου έχετε πρόσβαση σε μια εκτενή βιβλιοθήκη με διάφορα fonts.

Συνοψίζοντας, το responsive λογότυπο αποτελεί βασικό στοιχείο μιας σύγχρονης εταιρικής ταυτότητας. Με την ικανότητα να προσφέρει συνολική συνέπεια σε κάθε περιβάλλον, δημιουργεί μια επικοινωνιακή γέφυρα μεταξύ brand και κοινού, ενισχύοντας την εμπειρία του χρήστη.

*Διαβάστε και το άρθρο μας “Βασικές αρχές σχεδιασμού ενός επιτυχημένου λογοτύπου”.

Δείτε εδώ μερικά αντιπροσωπευτικά παραδείγματα responsive λογοτύπων.

>> Let’s work together!

Χρειάζεστε κι εσείς τις υπηρεσίες μας;

Στείλτε αίτημα για συνεργασία!

    Press to go back to top
    Η μέγιστη ικανοποίηση των πελατών μας φαίνεται στις αξιολογήσεις τους
    Συμπληρώσατε 2 λεπτά περιήγησης.
    Βρήκατε αυτό που αναζητούσατε;
    Μπορούμε να βοηθήσουμε!